miercuri, 4 aprilie 2018

Ouale de Paste si bucuria celor mici








Cand eram copil, asteptam cu nerabdare sarbatorile Pascale datorita traditiei vopsitului oualor. Cat munceam sa asez firele de patrunjel, iarba sau foile de ceapa si sa pun oul in ciorap! Am incercat sa transmit aceeasi bucurie si copiilor mei, ...











dar am cautat si pe net cele mai interesante modalitati si le-am grupat pe acest panou, pe Pinterest.




Chiar daca iubesc ouale rosii si continui sa pastrez cateva oua vopsite simplu totusi ...




pentru implicarea cu drag a celor mici in aceasta activitate am cautat diferite idei mai apropiate de lumea basmelor, a desenelor animate si nu numai. 

Acestea sunt cateva din realizarile noaste (o parte din ideile reusite le mai repetam si anul urmator):


  • oua cu abtibilduri (sunt foarte frumoase abtibildurile 3D)




  • oua minioni si testoase ninja




Detalii:
- minionii i-am scufundat in vopsea galbena si apoi doar jumatate in vopsea albastra (de aceea au iesit cam verzi ...☺). Ochisorii sunt autoadezivi, iar restul a fost realizat cu o carioca neagra. (Dupa spargerea oualelor am observat ca nu a trecut culoare din carioca prin coaja oului.)
- testoasele ”puternice” au primit o banda de hartie colorata, pe care am lipit-o cu lipici dupa vopsirea oualelor, iar ochisorii i-am pus deasupra.


  • ou Spider-Man - desen cu carioca dupa vopsirea oului




  • ou Power Ranger - desen cu carioca dupa vopsirea oului



  • ou decorat cu creioane cerate inainte de vopsire




  • ou ”incondeiat” - desenat cu carioca, subtire, dupa vopsire






Cu cateva oua de bibilica vopsite si niste fire de iarba am realizat un platou festiv,






dar am gasit interesanta si varianta cosulet.






Sarbatori  fericite, cu sanatate, liniste sufleteasca si bunastare alaturi de cei dragi!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.