joi, 16 februarie 2017

Cum sa faci un martisor simplu cu autocolante?




  Se apropie 1 Martie si febra martisoarelor. 

  Copilul poate darui un martisor frumos, facut de manuta lui, simplu si rapid.   


  Un martisor felicitare cu abtibild 3D poate fi o astfel de varianta.









Pentru realizarea martisoarelor, noi am folosit:
- foi A4 cartonate si colorate
- snur
- abtibilduri 3D



Modul de realizare:

Copilul a taiat o coala A4 in jumatate. Din fiecare jumatate, prin indoire, am obtinut cate o felicitare.



A taiat cu o foarfeca decorativa o bucata mai mica de carton.



Cartonul galben l-a lipit pe felicitare.



Pe cartonul galben a lipit cate un sticker.



A scris in partea de sus ”1 Martie”



In echipa, am realizat funditele din snururi si eu le-am capsat pe fiecare felicitare.

In interior se pot scrie diferite mesaje sau doar numele persoanei careia i se va darui martisorul (exemplu ”Pentru Daria, de la Matei”) Pentru colegele de la scoala se poate micsora dimensiunea cartoanelor folosite si se pot folosi abtibilduri mai mici.






Acest martisor l-am realizat cu cel mic in 2016. Pentru anul acesta sunt inca in etapa de cautare a idei lor si solutiilor potrivite pentru un baiat. :)

Alte idei din anii anteriori gasiti accesand eticheta 1 Martie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.