luni, 20 februarie 2017

Cum sa faci un martisor bratara?




In ultimii ani, martisoarele tip bratara au devenit foarte populare.


Anul trecut, copilul cel mare a optat pentru o astfel de idee.










Ideea era frumoasa, dar realizarea ne-a dat putina bataie de cap.

La inceput am optat pentru realizarea unei bratari impletite din ata alba si rosie, cu un sistem de prindere cu nasture.



Modelul A ne-a placut cel mai mult, iar sursele de inspiratie de pe Youtube sunt foarte diverse si frumoase (vezi un exemplu).


Din pacate, ar fi durat prea mult sa facem 15 astfel de bratari, asa ca am renuntat. Pentru prima data, am decis sa le cumparam.

Im magazin, o alta idee a prins contur: o bratara rapida si draguta dintr-un snur cu o floricica.



Materialele folosite au fost:


Atentie! Floricica noastra de lemn a avut o a doua perforatie pe o petala.



Am introdus snurul:



Si am realizat rapid o multime de bratari.



Bratarile nu au fost oferite ca un simplu martisor, ci au fost legate la mana prietenelor si colegelor.


********************************


Pentru ca anii trec, iar ideile se aduna, am realizat un panou pe Pinterest cu pozele noastre cu martisoare plus alte idei simple si dragute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.