sâmbătă, 13 aprilie 2013

Agenda de teme




Agenda de teme este o idee ce mi-a venit dupa indelungi discutii de tipul: ”Ce teme ai?” - ”Nu stiu, sun o colega.” ...  si  cand am obosit, am incercat sa gasesc solutii noi.




Prima solutie: o agenda pentru copii din comert, frumos colorata, in care scriam orarul zilnic, faceam floricele etc. (la inceput copilul si treptat ajunsesem sa fac eu pagina pentru a doua zi pana mi s-a acrit de atatea floricele si de scris materiile).

A doua solutie: un jurnal de teme, cumparat din comert, care era liniat, dar nu foarte rezistent la purtatul zilnic in ghiozdan si nu era estetic in comparatie cu agenda mai sus mentionata.

Solutia optima: o agenda de teme care imbina cele doua variante, atat partea estetica cat si cea practica, este rezistenta si nu presupune mult timp realizarea ei.


Pasul 1   -   Coperta






Copilului meu ii plac foarte mult agendele adultilor si intamplator am gasit o agenda (de prin anii studentiei) care are coperta tip caiet mecanic si arata ca si cum ar fi din piele (?).




Pasul 2  -  Foile


1. Am masurat agenda, pentru a stabili dimensiunea necesara unei foi.


2. Am creat un fisier Word cu un tabel de dimensiunea unei foi, am scris materiile si celelalte informatii necesare. Pentru a crea un aspect cat mai placut am cautat pe internet, planse de colorat si am pus cate un personaj (alb-negru) pe fiecare pagina.




3. Am facut foi suplimentare pentru excursii, concursuri, comunicari etc.


4. Am imprimat, am decupat, am perforat (asta a fost partea cea mai grea, sa nimeresc exact inelele de prindere ale agendei) si am atasat foile in agenda.



Dupa terminare l-am daruit cu speranta in suflet ”Sper sa-i placa la cat m-am straduit ... deh, nu m-a pus nimeni, asa imi trebuie daca imi plac surprizele!”.


Copilul a fost foarte bucuros de ideea mea si nu stiu ce a contat mai mult, faptul ca era facuta de mama sau faptul ca nimeni nu mai avea asa ceva la scoala. Cert este ca agenda merge in fiecare zi la scoala, temele sunt scrise in ea, mai mult coperta a fost un loc foarte bun de lipit abtibilduri, iar foile sunt si pe post de carte de colorat.



Actualizare 2016
Pentru cei carora le place ideea:



- Model agenda fete






- Model agenda baieti




(Atentie! Aceste fisiere .pdf oferite gratuit nu pot fi utilizate in scop comercial sau copiate pe alte site-uri fara acordul proprietarului blogului.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.